Tuesday, February 9th 2010, 1:32pm UTC+1
You are not logged in.
|
|
|
Dear visitor, welcome to Ikariam ES. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

This post has been edited 90 times, last edit by "Senkrad" (Feb 4th 2010, 6:56pm)

Date of registration: Jun 12th 2008
wcf.user.option.userOption57: Beta
Delta
Lambda
My
Ny
Que les puedo decir, esto es una sorpresa para mi, muchas gracias a todos los miembros de LTDM que han sido muy lindos conmigo :d
jajaja) This post has been edited 1 times, last edit by "Sodenia" (Sep 4th 2008, 1:18am)

This post has been edited 1 times, last edit by "alexikniu" (Sep 4th 2008, 2:29am)
Date of registration: Jun 12th 2008
wcf.user.option.userOption57: Beta
Delta
Lambda
My
Ny
Quoted
Escrito originalmente por
La verdad te lo merecias sodenia, ya que estes de buenas o de malas siempre enkuentras la manera de lidear con incluso el mas terco y necio de los jugadores, omito el nombre de uno que viene a mi cabeza que siempre anda viendo donde posteas y nada mas busca que encuentra para hablar mal de ello
Felicidades por tu exelente trabajo Sodenia
, aunque no la conozco, creo que siempre esta poniendole pilas al foro. Alex era cantado que ibas a estar en este club, pero no has puesto a sodenia en tu firma porque sera? jeje. Bueno anotenme como miembro! Please 

This post has been edited 1 times, last edit by "kirrby20008" (Sep 4th 2008, 6:19pm)